Post by gostarD on Oct 4, 2015 7:48:21 GMT
Bild av: naive, goSupermodel.de
För många skulle det vara en dröm som gick i uppfyllelse om man var en framgångsrik skådespelerska som vann en Oscarsstatyett. Andra drömmer om att bli polis, doktor eller DJ.
Vi diskuterade drömmar på goSupermodel kontoret, och hur ens drömmar utvecklats med tiden. Nedan kan du läsa om våra drömyrken.
Vad drömmer vi om?
"Jag var en riktig boknörd och drömde om att bli författare och skriva romaner. Nu drömmer jag om att ha mitt eget klädesmärke och resa jorden runt för att samla på mig inspiration." - Allie, Sverige
"Mitt drömjobb var att bli en flygvärdinna. Eftersom jag inte var lång nog för att bli det, började jag drömma om att bli journalist istället. Just nu är ja en mamma med två små barn och har inte så mycket tid att tänka på karriären längre, men att skriva är något jag hade velat göra ännu mer." -Cela, Finland
"Jag ville bli en receptionist för jag gillade att skriva på skrivmaskin. Nu - om jag skulle göra något annat - skulle jag kunna tänka mig att antingen bli läkare eller polis." - Silke, Danmark
"När jag var liten, ville jag bli en mamma! Ja, det är också ett jobb Jag ville också bli delfintränare. Just nu tror jag nog att jag på ett oväntat sätt hittat mitt drömjobb!" -Elisha, Nederländerna
"Jag ville jobba på zoo när jag var liten. Jag har alltid varit fascinerad av djur... Men sen fick jag en dator. Nu är min dröm att jobba på ett ställe där jag kan få leva ut min nördiga sida och koda olika saker. Gärna omringad av vackra tjejer. Så jag tycker nog att det gått rätt bra för mig. " - goNörd
Dela med dig av dina drömmar!
Drömmer ni om samma saker som oss? Vad är ditt drömjobb? Hur ska du nå dina mål? Berätta för oss i forumet!